ya Rabb..

Monday, March 21, 2011

satu tahun


fuhh..

harini tamat menonton IRIS. kali terakhir menonton drama korea adalah Witch Yoo Hee,bermula sehari selepas pulang dari sebuah perjalanan menjalin kasih di korea dan berlanjutan selama seminggu.

seminggu menghabiskan 20 episod IRIS rupa-rupanya adalah waktu yang sama aku berada di korea bersama rakan-rakan setahun yang lalu. satu kebetulan yang tak dirancang. tersenyum sekejap melihat kebetulan ini. naluri apakah yang membuatkan aku terasa untuk mendownload dan menonton drama korea selepas setahun berbuat demikian? entah,tiada jawapan!

ternyata tempoh antara dua drama yang ditonton ini pelbagai cerita timbul. setahun bukan terlalu lama untuk dikenang kembali.

ada sedikit rasa terhimpit malam ni bila membaca catatan perjalanan ke korea setahun lalu dari blog seorang sahabat.



baru setahun bai..tak sampai 4/5 tahun lagi..huhu

semoga Allah memelihara hati kita semua dalam segala hal..ameen


love,
ket
640-8404



2 comments:

Anonymous said...

i love u too ket!aku teringat gak bru2 ni..n 2hari lepas sja koling2 gandhi sembang psl knangan kita kt korea..hrap2 dpt jumpa n bercuti sesama..klu bukan sekarang mana tau family day budak2 IBT nnt..hehe..insyallah

ket syakirahim said...

hohoho
jeles plak tgk bdk2 nih jenjln kyushuu
igt lg dak hg kencing mkcik n pkcik dlm bas masa nk pi terminal international kyushuu kuko??kaw2 punya hg jd handaisei..haha
bydway family day tu apa??ada dlm kalendar perncngan ka??