ya Rabb..

Sunday, March 6, 2011

promosi



beberapa hari yang lepas adalah hari-hari yang membosankan bilamana tak ada aktiviti yang boleh dilakukan. nak keluar mendung + hujan. so duduk rumah baca buku je la.

alhamdulillah berkesempatan menamatkan sebuah buku yang abah hantarkan 2 bulan yang lepas(hoho. 2 bulan baru nak habis.slow reader sungguh); Fiqah Berinteraksi dengan Non-Muslim karangan Ustaz Mohammad Nidzam Abd. Kadir terbitan Telaga Biru. menarik+gaya penyampaian yang santai+berinformasi. osusume desu~

post kali ini tak berhasrat untuk mempersembahkan semula isi kandungan buku tersebut. mungkin sekadar nak promosi sikit supaya sesiapa yang punya wang dan masa yang berlebihan agar tidak ketinggalan untuk membeli, memiliki, membaca, dan mengambil faedah dari buku tersebut. insyaAllah banyak manfaat untuk orang awam macam kita.

insyaAllah kalau berkelapangan, bila-bila ada masa aku akan ambil or cedok point-point penting yang aku rasakan perlu untuk dikongsi untuk tatapan kita bersama.doa-doakan..


ini dia.sila dapatkan!!!

ok sesi promote buku tamat. haip,shuryodesu!

#sesapa budak yang kat nihon kalo nak pinjam cakap ek.nanti bila-bila ada taikai bola ka, meeting, gathering or whatsoever aku pass ar kat member-member yang boleh pergi.

p/s : pertambahan umur tanpa pertambahan ilmu adalah sangat merugikan. mari berusaha!

assalamualaikum

No comments: