ya Rabb..

Friday, April 1, 2011

sabishi!


salam to all

lama tak menulis.malam ni terasa nak menulis. sekadar meluahkan perasaan je la.
maklum la takda pendengar nak diluahkan. so amik keputusan untuk menulis di sini.

tadi dapat invitation futsal daripada budak-budak Kobe University (shindai). tetiba rasa sedih la pulak sebab orang yang selalu teman aku keluar dari Wakayama untuk gi main futsal dengan budak-budak kansai yang lain dah tak ada kat sini. dah balik Malaysia. huhu.samishiiiiii. senpai aku yang bernama Halim dah balik Malaysia. macam tak percaya. cepatnya masa berlalu. sori ek Halim sebab tak sempat hantar kat kanku (Kansai Airport) haritu. ada hal sikit.


our last pic [sotsugyoshiki]

selalunya bila ada futsal budak-budak kansai, Wakayama hanya aku dengan Halim yang akan pergi. lepas ni nampaknya sorang-sorang la. nak pulak takda junior baru masuk. memang pasnih lagi jarang la aku tunjuk muka kat budak-budak kansai yang lain. demn tak seronok kot naik densya sejam setengah sorang-sorang.

nampaknya aku dah start kena berdikari untuk gi Osaka or Kobe sorang-sorang bila orang ajak main futsal. budak-budak Wakayama yang lain memang tak minat dengan futsal. kalau main kat Wakayama ni pun, aku main dengan jepun-jepun cap power rangers. honki nak mampus even baru sekali main dengan diorang. tak kesian langsung kat orang Melayu sorang nih.huhu. so untuk memastikan kaki tak berubah menjadi bangku or meja, nampaknya tak ada pilihan lain la selain berkelana sorang-sorang la bila orang ajak gi main.

pasni dah tak boleh tidur dalam densya dah sebab takda orang nak kejutkan untuk norikai or bila dah sampai eki. pastuh kalau aku tido dalam densya, dah takda makhluk berkaca mata hitam nak curi-curi ambil gambar aksi aku tidur dalam densya. haha

tu je kot nak tulis sekadar nak hilangkan rasa teringat kat senior sambil menghidupkan kembali blog yang dah lama direhatkan.
semoga aku boleh hidup dengan teratur dan baik walaupun selepas ketiadaan orang-orang yang selalu menasihati, membantu, dan macam-macam lagi.
gudluck Halim n wife kat Malaysia!!

love,
ket

2 comments:

NurWahidah Abdullah said...

x balek mesia ka..

ket syakirahim said...

dop..minggu depan dah stat kelas..