ya Rabb..

Wednesday, February 23, 2011

nah amik ang!!

kebosanan kembali melanda..

so rasa macam nak update sesuatu la even benda-benda tak penting. nak bagi hilang bosan punya pasal la nih. haha. nak call rumah tak boleh video call sebab ada masalah. boleh call via phone ja. lagi la bosan. baru bajet nak tunjuk imej baru kat mama ngan abah kasi diorang terkejut. aiyaaa.takda rezki maaaa.

dah yoyuu macam nih, aku selalu la chat ngan member-member guna fb skype or ym. usik-usik orang, share cerita and kenang kisah-kisah lama.

dua hari lepas aku gi gunting rambut dan aku cerita la kat sorang member nih. member aku ni bapak lawak punya kaki. sembang ngan dia kalau tak gelak tak sah rasanya. so aku story la kat dia yang aku tersengguk-sengguk mengantuk time gunting rambut dan apa yang terjadi kat kedai gunting rambut tuh. pastuh boleh pulak dia cakap "nasib baik hang bukan bangla..wakaka" dan bagi video nih


hahaha. kasaq teruk brader tuh. lempang tak agak punya. tak tau la lakonan or real, tapi memang aku gelak pecah perut tengok video nih. terbaik dari ladang nih!

walaupun aku dah pernah tengok benda nih ada orang post kat fb lama dulu, tak teringat pulak nak berjaga-jaga time kat kedai gunting rambut arituh. maybe penat sangat kot. sampai rasa kesian gak kat abang yang gunting rambut aku tuh.kejap-kejap tanya macam-macam soalan bangang. maybe taknak kasi aku tido kot. dah aku penat sangat, ada gak part-part aku terlena. kuang3..

last-last time dah abes abang tu gunting rambut, dia kejutkan aku dan bagi tuala lembap (panas dan berwap) suruh lap muka.lol. bila ingat balik kan, nasib baik dia tak lempang aku macam dalam video tuh.wakaka. maybe sebab dia bukan bangla kot. hahaha

*semalam time training, member-member cakap rambut baru macam yanki( punk) zaman showa (sebelum 1989)..wakaka.tak sabar nak video call ngan mama abah and tengok reaksi depa.ik2

ok rasa bosan dah hilang dan rasa mengantuk dah datang,
sorejya,
gokurosan!!

1 comment:

..Adam Asmararep.. said...

bengang habeh la tuh.....budak tu pon kena penyepak gak.....