ya Rabb..

Saturday, October 16, 2010

yare2..

fuhh~~

sebenarnya aku masih berniat nak sambung cerita kisah hari khamis tuh..
tp kekangan masa yang sangat teruk memungkinkan niat suci[suci la sangat] aku tuh ditunda sementara.sibuk oh sibuk!!
meccha isogashi yannen~~

ALASAN:
①jumaat-penat training,kelas(pergi kelas kayuh basikal youuuu) dan malamnya ada aktiviti tempatan.

②sabtu-ada game lawan osaka daigaku.seri 1-1.punya la penat attacking,tengok-tengok seri..redha je laa.dan malam ni terpaksa tidur awal sebab esok pon ada game lagi.serius tak sangka esok ada game lagi..huhu

③esok,ahad-insyaAllah ada game hoki 6 sebelah..yabaiiiii.boleh putus nyawa aku rasa.sebenarnya aku nak mintak excuse untuk game esok sebab aku rasa aku tak cukup fit utk 6th side game.tetiba manager bagitau wakayama hantar 4 team untuk tournament 6th side nih.nah amik!!!tak cukup player sampai kena panggil OB untuk cukupkan team.so memang tak boleh nak excuse.sesapa yang faham budaya orang jepun punya komitmen terhadap sesuatu perkara dia akan faham kenapa aku tak mampu nak excuse untuk esok.lagi satu sebab aku nak excuse adalah assignment dan lab repot yang berlambak-lambak.huhu.harap-harap sempat siap sebelum pagi isnin nanti.fuhh~~

tp ada masa pulak kan aku post blog nih.hurm..yabai2
bukan apa sangat pun,cuma nak bagitau.mudah-mudahan yang terbaca akan mendoakan agar dimudahkan segala urusan tuan punya blog..hehe[ngada2]

ok.sekian
assalamualaikum

No comments: