ya Rabb..

Saturday, January 12, 2013

tak faham

di persimpangan dalam menentukan beberapa keputusan yang besar dalam hidup.

fuhhhhhh...

tarik nafas hembus nafas tarik nafas hembus nafas alhamdulillah nafas tak berbau
*hahaha buat lawak bodoh sorang-sorang.

kadang makin tua makin tak faham apa yang nak dicapai. mungkinkah kesilapan waktu kecil terlampau banyak bercita-cita.bila dah besar pun bercita-cita lagi dan akhirnya semua bertembung. then, yg tersepitnya sapa dlm pertembungan nih??

nah padan muka hang ket.



woi hampa hat baca ni jangan nak padan muka kat aku.doa-doakan aku dapat jalani hidup dengan baik dan normal.jadi anak soleh jadi manusia berguna dan kuat luar dalam.. aku tulis kat blog ni nak suruh hampa ingat aku dalam doa2 hampa la. sebabnya doa seorang sahabat ke atas sahabatnya tanpa diketahui lebih dimakbulkan Allah.

ingat aku saja-saja ka nak buka blog ni dan buat new post..haha sori kalo nampak macam emo. tapi bab mohon doa tu serius laa. kalau ada yg nak kirim kari ayam pun aku terima ja. cepat lapaq baq hang sejuk2 nih.

assalamualaikum
640-8404

No comments: