ya Rabb..

Saturday, November 6, 2010

-OTSUKARESAMA-



otsukaredesu..

akhirnya Kansai University Hockey League 2010 melabuhkan tirainya semalam,Sabtu bersamaan 6 Nov 2010. team aku,wadai pon dah habis semua 8 game untuk league musim nih.alhamdulillah xda kecederaan serius yang melanda.cuma diri sendiri yg tak cukup cergas.hoho..syukur juga tiada pergaduhan berlaku sepanjang liga musim nih.semua main dgn baik.pengadil pon bagus.siap boleh sembang-sembang dan kenal-kenal dengan player dari universiti lain lagi..best jugak kan.kali terakhir aku main hoki secara serius adalah pada tahun 2007.main untuk kejohanan hoki liga remaja Malaysia (junior league).tapi kali ni suasana agak berbeza sebab aku bermain dalam cuaca yang bersuhu bawah 20°c.paling sejuk haritu main dlm suhu 13°c..ingatkan main dalam cuaca dingin best sebab tak penat, tapi lain pulak yang aku rasa.rasa cepat penat pulak.tak tau la pasai pa.yang pasti kulit tetap terbakar sebab matahari sama ja kat memana pun.cuma kadar pembakaran kulit aku je yang over sikit kalau nak banding dengan orang lain..hahaha


ok ar..sikit-sikit dah ar mengarut..jom usya pics plak..zzzZZz..[xde mood nak mengarang]


player 2010


player2 yg bakal bersara[4th year student]




bakal bersara dan telah bersara awal



2nd year student



1st year student+tatsuro-san


memandangkan ini adalah hari terakhir kami semua bersama.ada juga la perasaan sedih.tapi x nangis pon..hahaha
senpai-senpai 4th year pon byk pesan jangan jemu berlatih, jangan main2 time berlatih dan macam-macam lagi laaaa
cumanya tanggungjawab berat kepada player batch aku la sebab kami tak ada player 3rd year.so, kami akan jadi senpai pd tahun depan dan seterusnya insyaAllah..masih banyak yang kami perlu belajar untuk tahun-tahun yang akan mendatang.bak kata salah seorang senior tahun 4 aku.,berpisah=berdikari!!!

stakat ni je la coretan kali ni.sebenarnya banyak lagi benda nak cerita tentang team nih..hehe
jya,rainenmo ganbatte!!
senpaitachimo shigotode gambattene~
みんなお疲れ!

2 comments:

..Adam Asmararep.. said...

hoih hitam la main panaih,...
adoii....

ket syakirahim said...

haaaa.hitam itu menawan ala2 tony gunawan..
gaya.mutu.keunggulan