ya Rabb..

Saturday, June 18, 2011

menulis semula

assalamualaikum..

lama benar tak bagi salam kat blog. maaf zahir batin sebab lama tak update. nak kata sibuk sangat tak jugak sebab ada ja masa untuk baca blog orang sebelum nih. cumanya, ketenangan untuk menulis kurang sikit kot. sepanjang blog ni ditinggalkan tanpa sebarang post, aku lebih banyak membaca blog orang dan update berita-berita semasa dari akhbar-akhbar online. banyak benda yang aku cari dari tulisan-tulisan yang aku baca. antaranya isu-isu semasa dan juga isu lama yang masih menjadi isu semasa. lebih kurang macam tu la.

hurm..nak tulis apa ek?
banyak benda nak tulis tapi macam masih kurang ketenangan yang dicari untuk membentangkan idea yang ingin ditulis. post kali ni mungkin sebagai warm-up jari, minda dan jiwa kot. insyaAllah kalau ada rezki dan sedikit ketenangan jiwa aku akan membicarakan perkara-perkara yang dah lama terpendam untuk dikongsi. banyak dah benda aku tulis sebelum nih, tapi semuanya tersadai tak dipublish. entah la kenapa terasa berat hati nak tekan butang publish post tuh.

kali ni kalau boleh cuma nak minta sahabat-sahabat doakan agar aku dikurniakan lebih banyak ketenangan oleh Allah. doa-doakan aku ek. doa sahabat ke atas sahabatnya yang lain tanpa diketahui oleh sahabat tersebut lebih mudah dimakbulkan Allah kan.onegai ne~


#hati bila dikotori, bisikannya bukan lagi kebenaran# [antara kerisauan dan kekeliruan yang bersarang dalam hati]


sorejya,
ket

2 comments:

..Adam Asmararep.. said...

yeay!
wamap kan jari2 lagi noh......

ket syakirahim said...

dah senaman ringan jari2 tapi kaki plak bengkak.mmg xleh gerak jauh la.dok depan comp n update blog ar jwpnya..hehe